31
DROGA / Informacja od dewelopera - droga między budynkami
« Ostatnia wiadomość wysłana przez 33/1 dnia Luty 05, 2015, 19:02:18 »Ze dwa tygodnie temu, w trakcie rozmowy z Chmarą usłyszałem, że:
- na wiosnę ma być pociągnięta płytówka do znaku "Potokowa"
- ma wykonawcę na zrobienie drogi z kostki brukowej za 140,- netto za m2. W zakresie tej ceny ma być wymiana 0,5 metra gruntu pod nawierzchnią i położenie kostki. Prawdopodobnie też jakieś obrzeża. Dobrze by było żeby jakieś koryto betonowe było, tylko nie wiadomo gdzie odwodnienie - obecnie podobno nie ma możliwości zrobienia go jak należy.
- w momencie zrobienia płytówki i odcinka z kostki między budynkami, Chmara powiedział że może sam zrobić brakujący odcinek między tabliczką "Potokowa" a zakrętem z płyt.
Dlaczego kostka a nie płyty:
- ładniej wygląda
- łatwiej ją naprawić w przypadku jakichś uszkodzeń, które się na pewno pojawią z czasem
- trudniej ulega erozji - vide płyty na Źródlanej, które po deszczach zaczęły się zapadać i bujać.
Koszt drogi mógłby być dzielony na zasadzie (długość całego odcinka x szerokość odcinka / ilość mieszkań w ciągu odcinka)
Propozycje jakie są obecnie to:
1)szerokość 6 metrów i po metrze wolnym z każdej strony na zieleń czy coś innego - koszt niższy
2)szerokość 8 metrów i kostka od granicy posesji do granicy posesji - koszt wyższy
Tyle wiem bezpośrednio od Chmary.
- na wiosnę ma być pociągnięta płytówka do znaku "Potokowa"
- ma wykonawcę na zrobienie drogi z kostki brukowej za 140,- netto za m2. W zakresie tej ceny ma być wymiana 0,5 metra gruntu pod nawierzchnią i położenie kostki. Prawdopodobnie też jakieś obrzeża. Dobrze by było żeby jakieś koryto betonowe było, tylko nie wiadomo gdzie odwodnienie - obecnie podobno nie ma możliwości zrobienia go jak należy.
- w momencie zrobienia płytówki i odcinka z kostki między budynkami, Chmara powiedział że może sam zrobić brakujący odcinek między tabliczką "Potokowa" a zakrętem z płyt.
Dlaczego kostka a nie płyty:
- ładniej wygląda
- łatwiej ją naprawić w przypadku jakichś uszkodzeń, które się na pewno pojawią z czasem
- trudniej ulega erozji - vide płyty na Źródlanej, które po deszczach zaczęły się zapadać i bujać.
Koszt drogi mógłby być dzielony na zasadzie (długość całego odcinka x szerokość odcinka / ilość mieszkań w ciągu odcinka)
Propozycje jakie są obecnie to:
1)szerokość 6 metrów i po metrze wolnym z każdej strony na zieleń czy coś innego - koszt niższy
2)szerokość 8 metrów i kostka od granicy posesji do granicy posesji - koszt wyższy
Tyle wiem bezpośrednio od Chmary.